Meklējam papildinājumu mūsu komunikācijas komandai – aicinām darbā Digitālā mārketinga speciālistu (-i).
Darba pienākumi
Sociālo tīklu komunikācijas stratēģijas plānošana un darbu izpilde.
Muzeja mājas lapas un sociālo tīklu kontu administrēšana.
Muzeja digitālo projektu vadība.
Pozitīvas muzeja sociālo tīklu lietotāju pieredzes veicināšana.
Veikto darbu analīze, atskaišu sagatavošana.
Kompetences ietvaros piedalīties citu muzeja aktivitāšu, tai skaitā ziedotāju aprūpes, plānošanā un organizēšanā.
Prasības kandidātam(-ei)
Pieredze zīmolu sociālo tīklu komunikācijas veidošanā.
Izpratne par grafisko dizainu un prasmes maketu veidošanā.
Interese un zināšanas par digitālā satura veidošanas tendencēm.
Augstākā izglītība, vēlams humanitārajās, sociālajās vai vadības zinātnēs.
Teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas.
Teicamas prasmes darbā ar datoru, dizaina un standarta ofisa programmām.
Mēs piedāvājam:
Interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā.
Darba algu pārbaudes laikā pirms nodokļu nomaksas 1380 eiro (bruto).
Pilna laika darbu.
Amatam nepieciešamās apmācības, kolēģu atbalstu.
Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām.
Darba vietu Vecrīgā.
Pamatojoties uz Vispārējās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādīti tikai, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi.
Motivācijas vēstuli un CV līdz 2024. gada 30. maijam sūtīt elektroniski uz e-pastu pr@okupacijasmuzejs.lv ar norādi “Digitālā mārketinga speciālista konkursam”.
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.
Tālrunis uzziņām 67229244 (I-V, 9.00-16.00).