Meklējam papildinājumu Latvijas Okupācijas muzeja komunikācijas komandai – aicinām darbā Attīstības un komunikācijas nodaļas vadītāju.
Darba pienākumi
- Plānot, organizēt un vadīt nodaļas darbu.
- Plānot nodaļas budžetu un sekot tā izpildei.
- Piedalīties Muzeja plānošanas dokumentu izstrādē.
- Sagatavot Muzeja ārējās un iekšējās komunikācijas un mārketinga programmu.
- Koordinēt Muzeja un sadarbības partneru rīkotos pasākumus.
- Vadīt līdzekļu piesaistes projektus.
- Savas kompetences ietvaros piedalīties Muzeja starpnozaru projektos.
- Kontrolēt un atbildēt par noteikto uzdevumu izpildi, sagatavot nodaļas darba atskaites.
Prasības kandidātam(-ei)
- Augstākā izglītība humanitārajās vai sociālajās zinātnēs.
- Pieredze komunikācijas stratēģiju izstrādē un īstenošanā.
- Darba pieredze sabiedrisko attiecību un mārketinga projektu vadībā.
- Pieredze darbā ar līdzekļu piesaisti.
- Izpratne un interese par iekšējās un ārējās komunikācijas tendencēm.
- Teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas.
- Teicamas prasmes darbā ar datoru un standarta ofisa programmām.
Mēs piedāvājam
- Interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā.
- Darba algu pirms nodokļu nomaksas 1780 eiro (bruto) pārbaudes laikā.
- Pilna laika darbu.
- Amatam nepieciešamās apmācības, kolēģu atbalstu.
- Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām.
- Darba vietu Vecrīgā.
Pamatojoties uz Vispārējās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādīti tikai, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi.
Motivācijas vēstuli un CV līdz 2024. gada 17. novembrim sūtīt elektroniski uz e-pastu pr@okupacijasmuzejs.lv ar norādi “Attīstības un komunikācijas nodaļas vadītāja konkursam”.
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.
Tālrunis uzziņām 67229244 (I-V, 10.00-16.00).